Cari Apa yang Anda Mahu dengan GOOGLE

Custom Search

Friday, March 13, 2009

Window Vista ULTIMATE cemerlang !!!!



window 7 dah keluar dah sebelum aku citer pasal window 7..aku citer pasal window ultimate nie dulu..haaaaaaa............


sekarang nie kita memang di ambang revolusi teknologi,untuk pengtahuan semua la kan aku nie x pandai sangat pasal komputer boleh la sikit2...window vista ULTIMATE nie window lepas window vista,jadi mengikut apa yg aku tau banyak yang x suka pada window vista nie...tapi dalam banyak2 window vista nie dia ada window vista home premium,home basic,home business dan paling last sekali window vista ULTIMATE kira vista ULTIMATE nie vista paling gempak la..




..dia laju dari vista yg lain...banyak orang komplen pasal window vista ni diorang kata vista nie berat,susah nak cari game & software yg suitable untuk vista nie...majoriti lebih pada window xp sebab banyak software & geme yg compatable tambah Windowx XP akan terus menerima support & updates sehingga tahun 2014




3d chess dalam game window vista Ultimate
tapi kita terpaksa menerima teknologi kot mana pun ...masa aku nak beli laptop..pening gak.bukan pening aper?banyak kengkawan x bagi aku amik vista suh aku pakai window xp masa beli aritu punya la pening...then aku pun beli gak laptop compact (itu jer yg mampu).OS pakai window vista home premium amd turion 64 2.1Ghz 4GB ram la tapi(aku upgrade)...jgn ikut aku..hehe...1 GB pun dah cukup sebenar nyer hehehe....tapi baru nie aku dah pun masuk window vista ULTIMATE nie....Sekarang ni run Vista Ultimate ni dengan smooth dan sangat best even buka Photoshop cs4, Firefox dan pelbagai lagi yang lain. Kalau nak sebut pasal ke’power’an CGI Vista ni, alahai memang best la kan. Rasa seronok gila. Driver pulak semua dah boleh masuk..

nie video lepas aku install window vista ultimate...enjoy


video Vista ULTIMATE



esok aku post pasal window seven la..orait

No comments: